Speak to me !

Wednesday, July 22, 2009

Pets ftw and something completely different

Anyway.. tonight, dinged my 75th pet, and got to pug Ulduar, getting 2 achievements.

Talking about pugging, my guild is not working anymore, ppl not showing, little talking, no answering in guild chats when we try to run an OS10+1D and ask ppl to come, nothing happening, everyone pugging... /cry.

It's starting to seem like the time has come to move on, though I'm still trying...

"I've lost that loving feeling"

350 ppl on Chromaggus at 10PM.
>1000 ppl on Frostmane at 10PM.

It says everything about how empty my server is.

OMG Atic Atac the old Spectrum guild was so perfect, 3 raids a night, they are a Top10 guild, Yogg Saron down in heroic, doing hardmodes now... /cryalot
Burning Steppes guild from my friend João doing good... wtb faction transfer !!!!!!!!!! Am i going to betray Alliance ? How can I ? :(

2 comments:

dário said...

bem eu vou pa horda assim k saia a transfer. e não sei se levo o aesyr ou a vacarrona. o problema de levar o aesyr é k nao posso tê la no mesmo server k o dk :s pk um é allie outro horde :s
pá mas conheces alguma guild k nos aceite aos 3? (eu tu, e o dahboo). eu tou a pensar seriamente nos last watch aki no chromagus. tao a raidar bem plos vistos. mas sim kto a SDD é igual ao k aconteceu aos LOM durante o verão. É sempre assim nesta altura do ano. poucos ou nenhuns raids.

Pedro Lucas said...

Por acaso tb vi os gajos do last watch, pareceu é que eles tavam a fazer apenas 10 e nao 25. A mim da-me jeito pelo horario de raiding, detesto começar a raidar antes das 21.00.. nisso as guilds tugas são optimas. Para irmos com o Dahbs, .. vamos lá inspeccionar esses watchers