Speak to me !

Monday, September 22, 2008

Bastards are everywhere

OMG. I've just finished my 4th BRD attempt for the Brewfest mount drops. The surprise is not that it didn't drop, the surprise is that I only did 4 attempts. Why ?

Because... Qaxe, an ally warrior 70 on EU-Frostmane created a nice scam. He invited the other 4 to the party, made us summon the boss 4 times, and when it would be his time to summon it, he just disconnected, only to reconnect 5 mins later, when we were gone. One of the other guys told me he had already done that once to his alt.
15 mins later, of course, he was already with another team, going into BRD, for another set of ... 4 attempts.

Shame on me, next time I'll be going with guildies of course.

Anyway, scammers are everywhere. I'd beat that kid to death. In real life.

6 comments:

Anonymous said...

20 attempts, no ram for me!
it dropped once.

good luck

Anonymous said...

bom ver k tas de volta. bem eu fiz paí umas 5 tries dropou numa delas e foi pa uma random k nem sequer fez summon ao boss pk ja tava saved :S
bem k tens feito? eu ando a lvlar a mage. ja ta a 51 mas ando uma beca farto de wow. preciso de arranjar um jogo offline pa me entreter uns dias. tenho o crysis k corre cos graficos todos no maximo (uma beca lento mas corre, em medium corre melhor....) mas n gosto muito de fps. prefiro rpg's ou rts.... bahh ja lançavam a porcaria do starcraft 2 ou comand and conquer red alert 3 :S
abraço e vai dando noticias

Pedro Lucas said...

olha o dar ! como ves.. tb ando a lvlar chars LOL estava a ver se dava para chegar a justicar no Netcownt antes da wotlk, mas vai ser puxado.
De resto, pra me distrair.. comprei o Warhammer :-)

Anonymous said...

olha comprei o warhammer tb tou no karak hirn com um witch elf. mas axei aquilo uma desilusão. os gráficos não são lá grande coisa, e o pvp... bem é estranho...

Anonymous said...

sao os graficos ou o teu pc? o meu slacka com aquilo.. para entrar na cidade sao 5 minutos à espera. o pvp, com o lag daquilo, é estranho de facto. eu como caster n tenho chance, os melees estao ao pé de mim a dar porrada, eu a julgar que eles estao lá longe..

Anonymous said...

pa n sei k te diga. tenho uma geforce 8800gt de 512 megas e ando a ter 15 fps no wow :s acho k preciso de uma fonte de alimentação nova k a minha de 300 n deve tar a dar energia suficiente à grafica. quanto ao warhammer fiz uma withc elf, mas tou a ser completamente destruido por casters. :S se bem k ainda tou a level 5...